Повернення та обмін товару здійснюється відповідно до вимог Закону України
«Про захист прав споживачів».

У момент отримання товару, Покупець у присутності представника служби доставки повинен переконатися, що доставлений товар повною мірою відповідає його замовленню.

Переконливо просимо всіх наших покупців ― перевіряйте своє замовлення безпосередньо на пошті при отриманні.

У випадку, якщо Ви бачите, що упаковка товару пошкоджена чи товар перебуває в неробочому стані або він вам не підходить, з якихось причин, або зовні є ознаки того, що товар став непридатним через не якісне надання перевізником своїх послуг ― відмовляйтеся від нього просто на пошті.
Покупцям, які не виконали цю умову, буде відмовлено в обміні товару або поверненні коштів через відсутність провини та непричетність магазину до пошкодження товару та порушення цілісності його упаковки.

Повернення та обмін товарів належної якості здійснюється за допомогою послуги "Легке повернення" від Нової пошти на протязі 14 днів з моменту покупки (з моменту отримання товару) за умови збереження товарного вигляду, упаковки та наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Це безкоштовна послуга. Платити за доставку не потрібно.

Повернення можливе при:
- товар не був у вжитку та жодним чином не використовувався;
- повністю збережена фірмова упаковка та комплект поставки (включаючи ярлики та пломби);
- товар знаходиться в тому ж стані, що і на момент покупки та передачі Покупцю (без будь-яких механічних пошкоджень та дефектів);
- товар має заводський брак/дефект або несправність.

Повернення грошей
Повернення грошей провадиться на банківську картку або рахунок відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» протягом 1-7 днів після отримання товару Продавцем.
УМОВИ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ